Sunday, February 17, 2019

Text Size

Deursoek Webwerf (Search)

A blog of all sections with no images

Fotosessie en ander nuus

(7 votes)

Die nuwe hoofstuk aan die musiekfront is besig om vlerke te kry. Ek het verlede week en Maandag vir 'n fotosessie gegaan by Gary van den Heever van Modworx. Ek en Gary is al jare lank vriende en ons het al saamgewerk op 'n paar fotografieprojekte, so toe dit tyd was om foto's van my te laat neem, was dit wonderlik om saam met iemand te werk wat ek ook in sy professionele kapasiteit vertrou.

Dit nou weer tyd vir ons om die hele proses van 'n nuwe cd bekendstelling te volg. Lydia Winchester het spesifieke liedjies op "Naak" gemerk vir die radio stasies om na te luister, en die cd's gaan die week uit vir hul keurders om te luister of dit hul formaat pas en of dit op die speellyste sal gaan. Dan sal ek weer so geleidelik terugvoer ontvang waar dit gespeellys is en waar dit ook inderdaad gespeel is.

Read more: Fotosessie en ander nuus

Some of my favourite Panoramas

(2 votes)
Hi, - just so that you can know that life goes on :). I have been pretty busy setting up the Rewolusie.com website over the past few months. As part of that - and just because I like doing it - I created quite a few Panoramas.

Read more: Some of my favourite Panoramas

Testing 3D Products

(1 vote)

I am busy with working on 3D product photography. This is just a test :)

If you are interested in creatinga 3D catalogue of the products in your online shop, pop me an email :)

Ghoema Toekennings

(2 votes)

Sondag was dit weer die Ghoema toekennings. Ek was weer fotograaf en dit was soos verlede jaaar ook 'n fees. Ek het kans gekry om my ou nuwe Canon 70-200 f2.8L IS lens uit te toets. Oud want dit is 'n tweedehandse lens en nuut want ek het hom nou twee keer gebruik. vir 'n troue en nou weer vir die event. Dit is miskien die vorige reeks lens in die klas van Canon, maar maak nie 'n fout nie - hy is skerper as skerp.

Read more: Ghoema Toekennings

Vonk Toekennings foto's

(1 vote)

Ek het 'n paar foto's vir julle in die gallery ingelaai. Julle kan gaan kyk daarna by

http://gideonvanzyl.co.za/website/index.php/multimedia/fotografie/category/5-vonk-awards-2009.html

As julle al die foto's wil sien gaan kyk gerus by my Facebook  

http://www.facebook.com/album.php?aid=153838&id=558729664&l=c14f1c755d

Pilaansberg foto's, Vloek sal nooit weer dieselfde wees nie...

(5 votes)

Vir ‘n verandering was die week ietsie rustiger as gewoonlik. Die week het in die kader van fotografie gestaan vir die grootste gedeelte. EK het Maandag en Dinsdag spandeer aan foto’s van die Vark Fees te edit en dit op twee dvd’s te sit vir WImpie van der Sand twat dit op sy beurt weer beskikbaar stel aan die musikante en die organiseerders (of so iets). Ek is baie tevrede met die foto’s en glo al die partye sal dit ook geniet. Wat ek deesdae doen wanneer ek foto’s vir iemand neem, is om al die foto’s in ‘n folder te sit met ‘n contact sheet by. ‘n Contact sheet is ‘n indeks van die foto’s en is ‘n blad vol kleiner foto’s waaruit jy dank dan kan sien watter foto’s is watter en kies watter foto’s jy wil gebruik. 

Saterdag het ek en David deurgery na Pilaansberg Natuurreservaat . David is besig om aan ‘n projek te werk vir Maranatha musiek en deel van die projek is footage van natuurlewe. Die problem is dat hulle nie vir hom genoeg footage gegee het om die hele projek klaar te maak nie. Dus is ons toe wildtuin toe om video footage te gaan skiet.  Ek het Maandag ook ‘n lekker Sigma 120-400 OS lens gaan koop OS staan vir Optically Stabilized wat beteken dat die lens ‘n stabiliseer meganisme inhet. Die trippie was uiteraard vir my ‘n ideale geleentheid om die lens te toets. Soos gewoonlik met groot shoots, het ek twee kamera’s saamgeneem. Een vir landskappe en een vir die groot kanon. Vir landskappe het ek my getroue ou Sigma 17-50 f2.8 op my Canon 30D gesit, en ‘n polariseer-filter vooraan vasgeskroef.

Read more: Pilaansberg foto's, Vloek sal nooit weer dieselfde wees nie...

Page 1 of 2

Flash Mp3 Player

Ondersteun deur

Banner

Wie besoek ons...

We have 112 guests online

Ranking on ZA Topsites

ZA TOP Sites

Ranking on SA Top Blogs

saTopBlogs.co.za